Betaling udtaget til stikprøvekontrol
Vi forsøger løbende at forøge sikkerheden i Netbank. Derfor er din betaling udtaget til kontrol, men vi behandler din betaling så hurtigt som muligt.
Har du modtaget en SMS-kode skal du logge på Min Skjern Bank enten via vores hjemmeside eller app. Du kan godkende betalingen ved at indtaste koden under ’’Kommende betalinger’’, via ’’Overblik’’ her vælges kontoen du vil overføre fra. Hvis du har problemer, kan du kontakte Hotline. |
Hvad betyder det for dig?
Du vil blive kontaktet af Skjern Bank, så du kan bekræfte, at det er dig, der har sendt overførslen. Du er også velkommen til at bekræfte overførslen ved at ringe til banken på 9682 1333 i bankens åbningstid mandag-fredag mellem kl. 8.45–16.00 og torsdag til kl. 17.30.
Hvis din overførsel er tastet uden for bankens normale åbningstid, kan du risikere, at den først bliver ekspederet næste hverdag.
Du kan følge status på overførslen i Netbanken under ”Kommende betalinger”.
Kan behandlingen gå hurtigere?
Hvis du vil sikre, at overførsler, der er udtaget til kontrol, bliver ekspederet hurtigst muligt, skal du indtaste dit mobilnummer under "Indstillinger” og ”Personlige oplysninger” i Netbanken. Så kan du ofte selv bekræfte betalingen via sms, eller vi kan hurtigt kontakte dig.
Her kan du få hjælp
Du kan kontakte banken på tlf. 9682 1333 i bankens åbningstid — mandag-fredag mellem kl. 8.45-16.00 og torsdag til kl. 17.30.