Spørgsmål og svarHvordan spærrer jeg mit betalingskort?Hvordan får jeg Min Skjern Bank?Jeg har ikke modtaget mine varerEr Min Skjern Bank sikker?Hvad koster det at have Min Skjern Bank?Hvor kan jeg se mine investeringer?Min Skjern Bank (mobilapp)Hvordan får jeg Min Skjern Bank?Hvordan logger jeg på Min Skjern Bank mobilbank?Hvordan ændrer jeg koden?Hvordan overfører- og betaler jeg i Min Skjern Bank?Hvor ser jeg/opretter/sletter mine faste betalinger?Hvor kan jeg se og omlægge mit boliglån?Hvor kan jeg se alt om min pension?Hvor kan jeg se mine investeringer?Hvordan spærrer jeg mit kort?Hvordan redigerer jeg i indstillinger?Er Min Skjern Bank sikker?Hvordan deler jeg skatteoplysninger med banken?Hvad koster det at have Min Skjern Bank?Skal jeg bruge MitID i Min Skjern Bank?Hvilken version af iOS og Android kan bruges til Min Skjern Bank?Kan jeg bruge mobilbanken på min iPad?Kan vi være flere brugere på den samme app?Hvad gør jeg, hvis jeg oplever tekniske fejl i Min Skjern Bank?Hvordan overfører jeg penge og betaler regninger?Hvordan tilmelder jeg mit kort til Apple Pay og Google Pay?Hvordan finder jeg min pinkode?Vis flereMin Skjern Bank (browser)Hvordan får jeg Min Skjern Bank?Hvordan spærrer jeg Min Skjern Bank?Hvor ser jeg Betalingsservice?Hvordan søger jeg i Indbakke?Hvordan ser jeg andre depoter end mine egne?Hvordan får jeg vist kurser, papirer og depoter?Hvordan printer jeg kontobevægelser?Hvor finder jeg renteoplysninger?Hvor vises kommende bevægelser?Hvordan får vist saldo ved hver postering?Hvordan ændres rækkefølge på konti?Hvordan redigerer jeg en fast overførsel?Hvordan retter jeg dato eller tekst på overførsel?Hvordan laver jeg en udenlandsk overførsel?Hvordan giver jeg fuldmagt til Min Skjern BankVis flereBetalingskortHvordan spærrer jeg mit betalingskort?Hvordan aktiverer jeg mit betalingskort?Hvordan beskytter jeg mit betalingskort?Betalinger og indsigelseJeg kender ikke noget til transaktionenJeg har ikke modtaget mine varerJeg har modtaget en forkert vareJeg har annulleret et køb, men modtager ingen tilbagebetalingJeg er blevet trukket for et opsagt abonnementBeløbet er større end det jeg har godkendtEn forretning har trukket et beløb som vi ikke har aftalt (eks. billeje, hotelophold etc.)Vis flereSend sikker postHvordan sender jeg sikker post?