Skjern Banks mission, vision og nøgleværdier
Det oplever du i Skjern Bank: Kundefokus, nærvær, handlekraft og ordentlighed...
Skjern Banks misssion
- Skjern Banks mission er at være en selvstændig, troværdig og kompetent samarbejdspartner, for alle vore interessenter
- For vore kunder - vil vi aktivt og opsøgende afdække finansielle behov og med høj faglig kompetence tilbyde løsninger der skaber merværdi
- For vore aktionærer – vil vi arbejde for at Skjern Bank giver et konkurrence- dygtigt afkast med udgangspunkt i at banken drives som en sund forretning
- For vore medarbejdere – skal Skjern Bank opleves som en attraktiv arbejds- plads, hvor sund fornuft er udgangspunkt for trivsel, handlefrihed og personlig udvikling
- For de lokale samfund - vil vi aktivt leve op til vores sociale ansvarlighed og bidrage aktivt til udviklingen som den lokale bank
Skjern Banks vision
- Skjern Banks vision er med hele Danmark som virkeområde, at være kendt og respekteret som en moderne finansiel servicevirksomhed, som tilstræber langvarige relationer samt at leve op til vore nøgleværdier:
- Kundefokus
- Nærvær
- Handlekraft
- Ordentlighed
Skjern Banks værdier
Vores værdier er:
- Kundefokus
- Nærvær
- Handlekraft
- Ordentlighed
og det betyder:
- Kundefokus betyder, at alle kunder i mødet med banken – personligt møde eller via elektroniske medier – får en god oplevelse med fokus på kundens behov
- Nærvær betyder, at alle oplever venlig imødekommenhed og indlevelse i enhver kontakt med banken. Vi vil være tilgængelige, engagerede og ligeværdige samarbejdspartnere for vore kunder og medarbejdere
- Handlekraft betyder, at vi over for alle interessenter tilstræber et kvalificeret grundlag for at tage hurtig og konkret stilling i alle forhold
- Ordentlighed betyder, at vi udviser respekt og tillid over for den enkelte, efterlever gældende regler, udviser gennemsigtighed vedrørende vores ledelsesmæssige forhold, samt at vi i enhver henseende er til at stole på