Logo

Kundeundersøgelse i Skjern Bank

I samarbejde med analyseinstituttet Dataminds A/S foretager vi i Skjern Bank løbende kundeundersøgelser, hvor vi gerne vil vide, om du får den rådgivning, vejledning og hjælp, som du har behov for som kunde i banken.

Resultaterne af undersøgelsen bruges til at afdække kundetilfredsheden i Skjern Bank, og din besvarelse bliver behandlet i overensstemmelse med reglerne for persondata (GDPR). Skjern Bank får kun adgang til de anonymiserede resultater.

Via linket herunder får du direkte adgang til kundeundersøgelsen:

Deltag her

Har du brug for hjælp?

Har du problemer med at starte undersøgelsen, kan du kontakte analyseinstituttet Dataminds A/S, der gennemfører undersøgelsen på vegne af banken på [email protected] .

Sådan behandler vi dine oplysninger:

Du kan via linket herunder læse mere om, hvordan vi behandler dine oplysninger:

Behandling af persondata