Nu får du samme oplevelse på mobilen, tablet og desktop

Vi har lagt Netbank og Mobilbank sammen, så du fremover får den samme oplevelse, uanset om du logger ind via appen eller en internetbrowser. Det betyder, at Netbank Privat fra den 15. maj får et nyt design, og at du kan bruge nye funktioner.

Nye muligheder i din Netbank

Tidligere kunne du opleve, at du skulle bruge forskellige funktioner i henholdsvis Netbank og Mobilbank, samt at designet var forskelligt. Det har vi nu ændret på for at give dig en bedre og mere ensartet oplevelse.

Det betyder, at Netbank Privat nu ligner Mobilbank Privat, og at du på sigt vil kunne tilgå de samme selvbetjeningsfunktioner, uanset om du logger ind via vores app eller en internetbrowser. I første omgang kan du se frem til at kunne tilgå nedenstående nye funktioner i Netbank Privat:

  • Værdier i alt
  • Konti i andre banker
  • Investeringsinspiration
  • Totalkredit låneovervågning
  • Pensionsoverblik – herunder dækning ved sygdom og død.

Din Netbank bliver ændret den 15. maj

Vi laver ændringerne i din Netbank den 15. maj. Når du logger på via hjemmesiden første gang, vil du blive introduceret til ændringerne sammen med en godkendelse af nye vilkår og samtykker.

Enkelte funktioner bliver først udviklet senere på året

Der mangler stadig at blive udviklet nogle få funktioner, som du i dag kun kan finde i den nuværende Netbank. De vil blive udviklet i løbet af året. Indtil de bliver klar, vil du kunne tilgå den gamle Netbank, hvor funktionerne stadig kan tilgås. Du kan finde link til den gamle Netbank via menuen til venstre på siden.

Funktioner, der pt. skal findes i den gamle Netbank:

  • Samlet BS-oversigt (findes pt. kun under kommende betalinger på kontoen)
  • Rediger faste betalinger
  • Udenlandske overførsler
  • Konto- og renteinformation
  • Tilbagebetalingsskema på lån- og kreditter
  • Budgetskema

Net— og Mobilbank bliver til Min Skjern Bank

Vi har valgt, at Netbank og Mobilbank  fremover bliver til Min Skjern Bank. Navnet indikerer, at det er din digitale indgang til Skjern Bank, som du kan tage med dig og tilgå via din mobil, tablet og desktop.

Hotline er klar til at hjælpe og guide

Har du brug for hjælp, så er vores Hotline klar til at hjælpe dig alle bankdage mellem kl. 8-19 på telefon 9682 1444 eller via mail til ebanking@skjernbank.dk.

Sådan ser din nye Netbank ud fra den 15. maj 2024