Hvis du er privatkunde

Det kan vi også hjælpe med.
 

Sådan bliver du kunde

Spær betalingskort

Du har følgende muligheder for at spærre dit betalingskort.

I åbningstiden
Her kan du kontakte Skjern Bank på tlf. 9682 1333 eller henvende dig i din lokale afdeling, som du finder via linket herunder 

Find din afdeling

Udenfor åbningstiden
Her kan du kontakte Nets døgnet rundt på følgende numre:

Dankort og Visa/Dankort

  • Tlf. 4489 2929

MasterCard

  • Tlf. 4489 2750

Aktiver betalingskort

Har du fået et nyt kort, der skal aktiveres? 
Se her, hvordan du får det aktiveret.

Aktivér kortet i Netbank 

  • Log på Netbank
  • vælg 'aktivér kortet' i beskedboksen i højre side, når du er logget på

Aktivér kortet via telefonen 

  • Ring til 44 89 73 50
  • Tast kortnummeret (16 cifre på kortets forside), afslut med #
  • Tast 0 samt de sidste 4 cifre i dit cpr. nummer (i alt fem cifre), afslut med #

Aktivér den kontaktløse funktion
Første gang du sætter kortet i en kortterminal og taster din pinkode, bliver den kontaktløse funktion i kortet aktiveret. Herefter kan kortet bruges kontaktløst. 

Kontakt os 
Mistænker du, at brevet med dit nye kort har været åbnet, eller er oplysningerne på kortet ikke korrekte, skal du kontakte os, inden du aktiverer kortet.

Beskyt betalingskort

En række webshops har indført Verified by Visa og MasterCard SecureCode som et ekstra sikkerhedstjek, når du betaler med dit Visa/Dankort eller MasterCard.

Læs mere om løsningerne via linket herunder:

Verified by Visa og MasterCard SecureCode

Support - Selvbetjening

Send sikker post

Sikker post via eBoks

Nogen gange er der behov at sende fortrolige oplysninger som CPR-nr., legitimation og andet til Skjern Bank. Hvis du eksempelvis ikke er kunde i Skjern Bank endnu kan du nemt vedhæfte disse oplysninger via eBoks.dk således.

 Log på e-Boks Privat ligesom du plejer.

1. Vælg "Skriv ny post"

  

2. Søg via modtagerfeltet...


 

eller søg via kategori


3. Vælg hvad forespørgslen drejer sig om 

 



Sikker post via Netbank

Nogen gange er der behov at sende fortrolige oplysninger som CPR-nr., legitimation og andet til Skjern Bank. Som kunde i Skjern Bank kan du nemt vedhæfte disse oplysninger via Netbanken således.

Log på Netbank Privat ligesom du plejer.

1. Se besked fra din rådgiver via fanen "Meddelelser" i Netbank overblik


 

2. Åben post fra banken ved at klikke på linket, eller via kuverten øverst til højre


 

3. Se eksempel på besked til banken her


Hvis du er erhvervskunde

Det kan vi også hjælpe med.
 

Sådan bliver du kunde

Support - Selvbetjening